Wednesday, April 15, 2009

Dr Malar

Kepada yang tidak tahu, semalam ialah Tahun Baru bagi masyarakat tamil - bukan India tapi Tamil. Hanye tamil sahaje ye cik cik, tuan-tuan….

So, pagi semalam mase mandi, sempat aku berkira-kira nak berniat yang baik seadanye…pastu lps kemas-kemas, sembayang…ade gak orang yang dah msg aku malam sebelumye….wish New Year….sampai ofis, aku pun reply, pastu aku plak cam biase belek-belek kat contact list untuk cari mangsa msg ku pulak…

Ok, sebenarnye bende yang aku nak post hari ni tentang kawan aku sorang ni….Cik Malar a.k.a. Dr Malar (future). So, Malar thanks for your msg and call (1 hour yesterday nite- till your credit finish and I miss some part of War & Destiny) and for 5-6 hours that we spend for chatting each other via yahoo messenger today.

So, for those who want to know, aku dan Malar adalah classmate masa form six. Form six….bila teringat, pehhh…rase nak pitam…..memang tough…Bio, Maths Lanjutan, Kimia (itu peberet aku), Pengajian am dan Muet. Ok la. Cik Malar skrang kat Palembang, buat Medic. Semoga Berjaye ye, kok mane tau, satu hari nanti aku patience ko…..bagi aku privilege skit ye…

Dan ni, nak ucapkan terima kaseh sbab ko sudi dengar aku merepek, merapu, mencurah kat ko, acctually ade banyak lagi, mungkin perlukan 5-6 jam lagi …. Nanti-nanti la ye…Aku nak ko selesaikan exam dulu…nanti kita borak lagi…
Pesan aku:

Benda dah lalu, jangan dikenang sangat…… (ko paham kan?..)
ehmm, walaupun aku tak pasti samade adakah aku benar2 layak beri nasihat ni.

No comments:

Post a Comment