Tuesday, April 7, 2009

aku....si Guider... (part 2)

semalam aku gi jumpa mak cik yang minta anaknya diajar, uish....kayo gak...rumah besar, ada guard jage 24 jam, 2 shift pula tu...mak oiii
pape pun, adalah bual-bual dalam 2 jam gitu...bincang pasal subjek, anak-anak bawakan kertas pepriksaan diorang tunjukan kat aku, dapatlah aku tangkap sikit kat mane kelemahan diorang, bincang pasal sekolah, sifat anak-anak, waktu mengajar, dan macam-macam la, termasuklah yang keluar tajuk. actually, lebih keluar tajuk daripada yang sepatutnya hehehe.

tapi takpe, mak cik nampak baik, tapi tak tahu lah, tak leh nak nilai dalam satu hari...
cuma khabarnya - disebabkan makcik ni kaye...so, dia jarang kluar sane-sini....patot pun aku tak jumpa (macam lah aku selalu kluar pula! 2x5 je..kui 3x)

besok, aku start ngajar....ade risau sikit, takut tak memenuhi expectation mak cik ni...
biase la org kaye, macam-macam ragam...(opps....org kaye kat luar sane jgn marah ye....)
aku ni ade skit phobia tengok orang kaye yang over skit....
hehehe, perasaan aku je kot, mungkin hati org tu baik...

okla, whatever, akan aku update hari khamis lagi....till then, adios

p/s: besok cuti, Besday sultan Johor..huhu

No comments:

Post a Comment